Spanish I
Monday, August 29, 2011
Email Into Space
¡Hola! Me llamo DeVonn de Tierra,
¿Que tal? ¿Como se llama? ¿Donde vives?
Hasta pronto,
DeVonn
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment